تقدیم به ((تو))......

چه بگویم از وجودت

((تو)) نسیم صبحگاهی

((تو)) ترنم بهاری

((تو)) شمیم نرگس و یاس

دل ((تو)) به قد دریاست

من همه جوش و خروشم

که بیایم به کنارت

لحظه ای با ((تو)) بمانم

((تو)) عزیزی

((تو)) رفیقی

((تو)) تمام بودن من

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

"بیقرارِ"بیقراریهایت
ساعت22:51---18 آبان 1392
از قبیله ی زنان نیستم

اگر پای عشقم زنانه نایستم

من از قبیله ی زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار میزنم تا خدایم برایم کف بزند...
پاسخ: سلام ممنون از جمله زیبات همیشه برقرار باشی باز هم بیقرار دیدنت در وبلاگم هستم


حسن
ساعت10:41---9 آبان 1392
سلام

دوست عزیزم وبلاگ جالبی داری مطالبت هم خوبن امیدوارم موفق باشی

راستی اگه دوست داشتی به من هم سر بزن خوشحال می شم اگه نظرت رو هم درباره وبلاگم بگی
پاسخ: حسن جان سلام ممنون از نظر پر از لطفت حتماٌ به وبلاگت سر میزنم موفق و پیروز باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 14:44 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز